Audio
- Met de telefoon geluidsfragmenten inspreken of geluidsbestanden uploaden voor wachtrijen, voicemails en keuzemenu’s
- Voicemail berichten beluisteren en beheren
- Wachtmuziek uploaden in mp3 formaat
- Alle geluidsfragmenten in de telefooncentrale eenvoudig beheren
Keuzemenu’s aanmaken
- Keuzemenu’s aanmaken
Gespreksopname (optioneel)
- Automatisch gesprekken opnemen, terugvinden en opnieuw beluisteren
- Notities aanmaken bij gespreksopnames
- Gespreksopnames kunnen per e-mail door worden gestuurd
Configuratie en beheer
- Eenvoudig nummers en gebruikers toevoegen aan de X2desk omgeving
- Aastra en Panasonic toestellen worden volledig ondersteund
- Gebruikersrechten op het systeem zijn per gebruiker in te stellen
Toestel status
- Op alle aangesloten toestellen en op de X2desk webinterface is de status per toestel zichtbaar (ook in combinatie met X2mobile)
Belrestricties
- Per toestel kunnen restricties worden aangebracht voor het bellen naar specifieke bestemmingen en nummers
- In combinatie met X2mobile kan dit ook voor de aangesloten mobiele toestellen worden ingesteld
Authorisatie op IP niveau
- Per toestel is in te stellen vanaf welk IP-adres het moet kunnen werken
De voordelen van X2desk
Minder vaste kosten
Minder belkosten
Complete controle
Altijd de nieuwste telefooncentrale
Uiterst flexibel
Maximale bereikbaarheid
Brochure
Vragen
Bel of mail ons!
088 – 889 22 66
info@x2com.nl
NIEUWSBRIEF
Iedere maand de laatste ontwikkelingen en nuttige tips in uw mailbox?
Vul hieronder uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief!
Word partner
X2desk aanbieden aan uw klanten?
Er zijn genoeg redenen om X2com partner te worden!
Sterk in innovatie
Kennis op hoog niveau
Full service of white label
Maximale ondersteuning
Interessant verdienmodel