Jeffrey de Man
Jeffrey de Man werkt sinds februari op de afdeling Customer Care als support engineer. In deze functie biedt hij eerstelijns support aan partners. ‘Ik ben blij dat ik de stap heb genomen.’
Jeffrey rondde acht jaar geleden een ict-opleiding af en kon op dat moment geen werk vinden dat bij zijn studie aansloot. En dus ging hij aan de slag in diverse andere functies. Tot X2com hem benaderde. Jeffrey: “In deze functie geef ik eerstelijns support aan partners. Zij bellen ons met technische vragen en dan help ik hen verder.” Hij kijkt tevreden terug op zijn inwerkperiode. “Die is heel goed verlopen en er komt nog steeds informatie bij. Het duurt wel een tijdje voor ik echt alles weet.”
Veel overleg met collega’s
X2com is een informeel bedrijf met een goede sfeer, vindt Jeffrey. “Je kunt altijd bij collega’s terecht als je ergens niet uitkomt, zowel binnen als buiten de afdeling.” Het leukst aan zijn werk vindt hij het contact met de partners. “Er zit veel variatie en uitdaging in en je krijgt heel veel verschillende vragen. Het telefoniegedeelte was nieuw voor mij, dus hierover overleg ik veel met collega’s.”
Past in mijn straatje
Als Jeffrey helemaal is ingewerkt, wil hij wel gebruikmaken van de opleidingsmogelijkheden die X2com aan medewerkers biedt. “Eerst maar even de basis helemaal goed beheersen, daarna kijk ik weer verder. Ik vond programmeren tijdens mijn opleiding ook erg leuk, dus misschien kan ik nog iets verder richting development, bijvoorbeeld voor ClearVox. Het is mooi dat X2com deze mogelijkheden biedt.”
Jeffrey kijkt met een goed gevoel terug op zijn eerste halfjaar bij X2com. “Ik ben blij dat ik de stap heb genomen. Nu doe ik werk waar ik voor heb gestudeerd en het past goed in mijn straatje.”